Wilt u ook meedenken over onze dienstverlening aan onze inwoners? Meldt u zich dan aan voor het klantpanel. We hebben al een aantal aanmeldingen op een vorige oproep, maar we zijn nog op zoek naar inwoners die willen meedenken. 

Aanmelden

Het klantpanel krijgt per kwartaal een aantal vragen per mail voorgelegd. Beantwoorden kost enkele minuten en de verwerking gebeurt anoniem. Wie mee wil doen kan mailen naar onderzoeken@veere.nl.

Contact

Heeft u vragen over het klantpanel? Neem dan contact op met Daniëlle Kodde. Zij is bereikbaar via telefoonnummer (0118) 555 298 of mail naar onderzoeken@veere.nl.

Onderzoeken 2021

Bekijk hieronder de onderzoeken uit 2021. Kijk voor oude onderzoeken op de website Archiefweb.

Kwartaal 1 Afspraak maken

In het eerste kwartaal van 2021 kregen de klantpanelleden vragen over het maken van een afspraak bij de gemeente. In totaal hebben 29 leden de vragenlijst ingevuld. De meeste leden maken een afspraak telefonisch of via de website. Het favoriete dagdeel is de ochtend. 79% heeft geen voorkeur voor een dag.

Coronacrisis

Na de coronacrisis wil de gemeente Veere misschien doorgaan met het volledig werken op afspraak. 54% van de leden vindt dit een goede keus.

Ervaringen

Bijna iedereen heeft een positieve ervaring met het maken van een afspraak (64%). De meeste afspraken worden telefonisch (89%) en per mail (11%) gemaakt. Veel leden ervaarden dit proces goed.

 

Documenten

Resultaat klantpanel kwartaal 1 2021 Afspraak maken (149 KB)

Lees ook:

Iemand schrijft afspraak op in agenda