Wat is het?

In de gemeente zijn twaalf verenigingsgebouwen.

Verhuur via de gemeente

De verhuur van de hieronder genoemde gebouwen loopt via de gemeente:

  • Amicitia in Aagtekerke
  • De Couburg in Koudekerke
  • De Halve Maan in Oostkapelle

Verhuur via de beheerder:

Verenigingsgebouwen, die rechtstreeks via de beheerder worden verhuurd
KernGebouwBeheerdertelefoonnummeremail-adresGymzaal
BiggekerkeMFA BiggekerkeJan Vink06 46 26 57 50mfabiggekerke@gmail.com
DomburgHet SchuttershofErwin Lous06 23 58 50 60Schuttershof30@zeelandnet.nlhuren via gemeente
GapingeDe Spil

Hendrikje en Maarten Sonius

(0118) 591 949 /
06 25 22 50 35

info@spilgapinge.nl-
Grijpskerke

Dorpshuis Grijpskerke

Bea de Landmeter(0118) 591 754 /
06 83 70 21 41
boukjew@outlook.com

huren via gemeente

Meliskerke

Ons Huis

Hans en Ellen Moll06 51 18 72 35

dorpshuismeliskerke@gmail.com

huren via gemeente
SerooskerkeDe ZandputJan Breedijk06 51 83 49 43bhv@zeelandnet.nl-
VrouwenpolderVerenigingsgebouw Vrouwenpolder

Tineke Bulder en André Vink

06 24 71 47 67

dorpshuisvrouwenpolder1@gmail.com

-
WestkapelleWestkapelle HerrijstRamon de Witte(0118) 571 375 /
571 330 /
06 53 86 34 25
fontein73@zeelandnet.nl-
ZoutelandeDe Soute SchakelJolanda Stroo06 43 41 75 27dorpshuis@desouteschakel.nlhuren via gemeente

U kunt gratis gebruik maken van mobiele podiumelementen. Voorwaarden vindt u onder Documenten.

Wat kost het?

U vindt de tarieven onder Documenten.

Hoe werkt het?

U vindt de huurvoorwaarden onder Documenten.

Wat moet ik doen?

U kunt een aanvraag indienen met het digitale aanvraagformulier bij de afdeling Openbare Ruimte. 

Let op! Wij volgen de landelijke maatregelen tegen het Corona-virus van de rijksoverheid welke gelden voor buurt- en dorpshuizen. Op de website van de Rijksoverheid ziet u de actuele maatregelen. Wij vertrouwen er op dat onze huurders ook deze maatregelen opvolgen.

Stappen en doorlooptijd

Bij incidentele aanvragen:

  1. Aanvragen voor eenmalige huur moeten minstens één week van tevoren worden gedaan.
  2. De gemeente bekijkt of de gevraagde ruimte nog vrij is.
  3. De aanvraag wordt direct afgehandeld. Wanneer de ruimte niet beschikbaar is wordt telefonisch of via de mail contact opgenomen en naar een mogelijke oplossing gezocht.

Bij structurele aanvragen:

  1. Bent u al een structurele huurder, dan hoeft u niets te doen. Wij zetten uw zaalhuur over naar het nieuwe seizoen. Wijzigingen kunt u aangeven op de datalijst en naar ons terugsturen. Wijzigingen honoreren wij als de bezetting van de accommodatie dit toelaat.
  2. Nieuwe (seizoen)verzoeken moeten voor mei worden ingediend.
  3. Alle verzoeken worden door de gemeente in een huurrooster verzameld.
  4. Knelpunten worden in overleg met de huurder opgelost.
  5. De huurders ontvangen de voorlopige overzichten ter goedkeuring.
  6. De voor akkoord getekende lijsten moeten worden teruggestuurd naar de gemeente.
  7. De huurders ontvangen voor het einde van het lopende seizoen de definitieve reservering.

Met wie kan ik contact opnemen?

Leonie le Grand
telefoonnummer (0118) 555 417
e-mail zaalhuren@veere.nl

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag!

Neem contact met ons op via het contactformulier

Ralf Beije

Ralf Beije

Medewerker Publieksbalie