Wat is het?

In de gemeente zijn twaalf verenigingsgebouwen.

Verhuur via de gemeente

De verhuur van de hieronder genoemde gebouwen loopt via de gemeente:

  • Amicitia in Aagtekerke
  • De Couburg in Koudekerke
  • De Halve Maan in Oostkapelle

Verhuur via de beheerder:

Verenigingsgebouwen, die rechtstreeks via de beheerder worden verhuurd
Kern Gebouw Beheerder telefoonnummer email-adres Gymzaal
Biggekerke MFA Biggekerke Jan Vink 06 46 26 57 50 mfabiggekerke@gmail.com
Domburg Het Schuttershof Erwin Lous 06 23 58 50 60 Schuttershof30@zeelandnet.nl huren via gemeente
Gapinge De Spil

Hendrikje en Maarten Sonius

(0118) 591 949 /
06 25 22 50 35

info@spilgapinge.nl
Grijpskerke

Dorpshuis Grijpskerke

Bea de Landmeter (0118) 591 754 /
06 83 70 21 41
boukjew@outlook.com
Meliskerke

Ons Huis

Hans en Ellen Moll 06 51 18 72 35

dorpshuismeliskerke@gmail.com

Serooskerke De Zandput Jan Breedijk (0118) 592 648 /
592 963
bhv@zeelandnet.nl
Vrouwenpolder Verenigingsgebouw Vrouwenpolder Hendrikje en Maarten Sonius

(0118) 591 243 /
06 52 01 27 36

info@soniusexploitatie.nl
Westkapelle Westkapelle Herrijst Pascal de Witte (0118) 571 375 /
571 330 /
06 49 97 20 06
fontein73@zeelandnet.nl
Zoutelande De Soute Schakel Jolanda Stroo 06 43 41 75 27 dorpshuis@desouteschakel.nl

U kunt gratis gebruik maken van mobiele podiumelementen. Voorwaarden vindt u onder Openbare Documenten.

Wat kost het?

U vindt de tarieven onder Openbare Documenten.

Hoe werkt het?

U vindt de huurvoorwaarden onder Documenten.

Wat moet ik doen?

U kunt een aanvraag indienen met het digitale aanvraagformulier bij de afdeling Openbare Ruimte.

Huur verenigingsgebouw aanvragen

Stappen en doorlooptijd

Bij incidentele aanvragen:

  1. Aanvragen voor eenmalige huur moeten minstens één week van tevoren worden gedaan.
  2. De gemeente bekijkt of de gevraagde ruimte nog vrij is.
  3. De aanvraag wordt direct afgehandeld. Wanneer de ruimte niet beschikbaar is wordt telefonisch of via de mail contact opgenomen en naar een mogelijke oplossing gezocht.

Bij structurele aanvragen:

  1. Bent u al een structurele huurder, dan hoeft u niets te doen. Wij zetten uw zaalhuur over naar het nieuwe seizoen. Wijzigingen kunt u aangeven op de datalijst en naar ons terugsturen. Wijzigingen honoreren wij als de bezetting van de accommodatie dit toelaat.
  2. Nieuwe (seizoen)verzoeken moeten voor mei worden ingediend.
  3. Alle verzoeken worden door de gemeente in een huurrooster verzameld.
  4. Knelpunten worden in overleg met de huurder opgelost.
  5. De huurders ontvangen de voorlopige overzichten ter goedkeuring.
  6. De voor akkoord getekende lijsten moeten worden teruggestuurd naar de gemeente.
  7. De huurders ontvangen voor het einde van het lopende seizoen de definitieve reservering.

Met wie kan ik contact opnemen?

Leonie le Grand
telefoonnummer (0118) 555 417
e-mail zaalhuren@veere.nl

Heeft u gevonden wat u zocht?

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag!

Neem contact met ons op via het contactformulier

Ralf Beije

Ralf Beije

Medewerker Publieksbalie