De kinderburgemeester deelt uit!
Woensdag 10 juni stond helemaal in het teken van de nationale Jantje Beton Buitenspeeldag! Overal in het land gingen de schermen uit en veranderden buurten, straten en pleinen voor één dag in een gigantisch speelparadijs.

Extra speelplezier
Ook hier in onze gemeente werd er volop meegedaan. Onze enthousiaste kinderburgemeester Helena Bos trok eropuit om alle scholen te verrassen! Gewapend met een grote tas vol vrolijke cadeaus, van spelletjes tot sportmateriaal, zorgde Helena ervoor dat alle kinderen samen konden genieten van extra speelplezier op school.
Afscheidstour
Deze feestelijke ronde langs de scholen was voor Helena meteen een bijzonder moment: het was haar afscheidstour als kinderburgemeester. Na de zomer geeft ze het stokje door aan een nieuwe kandidaat. Hoe we deze kandidaat gaan vinden, hoor je binnenkort, want er komen spannende verkiezingen aan!

